Wat is beschermd wonen?

Bij Stichting MIES bieden we een warme en veilige omgeving voor beschermd wonen in jouw eigen appartement, met zorg op maat van een toegewijd team van professionals. Beschermd wonen betekend dat er 24/7 zorgverleners voor je klaar staan om jou te helpen bij het creëren van een fijn en gestructureerd leven, waarbij jouw welzijn en veiligheid centraal staan. In onze beschermd wonen setting bieden we individuele ondersteuning die afgestemd is op wat jij nodig hebt. Of het nu gaat om hulp bij dagelijkse activiteiten, het stimuleren van sociale interactie of het bieden van emotionele steun, ons team staat voor je klaar. We streven ernaar een ondersteunende en huiselijke sfeer te creëren waarin je je thuis voelt en waarin je de ruimte krijgt om te groeien.

Wil je meer weten over ons beschermd wonen programma of ben je geïnteresseerd in een persoonlijke rondleiding? Neem gerust contact met ons op! We beantwoorden graag al je vragen en voorzien je van alle informatie die je nodig hebt.

Voel je thuis bij Stichting MIES!